Robert Dollevoet

Aandacht… voor leren in een wereld van getallen

Aandacht… voor leren in een wereld van getallen

In de wereld van foodretail is er een continue druk op aantallen en marge. In een service formule als Jumbo zijn het onze collega’s die iedere dag het verschil maken naar onze klanten. Zij zijn bezig om van klanten fans te maken! Maar hoe werkt dat eigenlijk… aandacht voor klanten door aandacht voor het leren van 80.000 collega’s?

Robert neemt jullie mee in zijn visie op leren bij een van de grootste bedrijven en retailers van Nederland. Na onstuimige groei vanaf 1996 is Jumbo Supermarkten gegroeid naar bijna 700 vestigingen, 100 La Place restaurants en  is de eerste internationale stap in 2019 definitief gezet met de opening van de eerste Jumbo vestiging in België. Hoe blijf je de aandacht vangen van medewerkers en hoe verbind je ze door leren aan jouw bedrijf?

 

Robert Dollevoet

Al jaren werk ik op het snijvlak van leren en verandering op organisatie, team en individueel niveau. In 2017 won ik de HR Top 100 publieksprijs van HR community met de realisatie van mijn visie op de factor mens bij Volkswagen Pon Financial Services BV. Met name door de factor mens meer aandacht en gevoel te geven; ‘De prestatiedialoog is het belangrijkst, het luisteren naar elkaar en niet het stapelen, maar doorbouwen op elkaar, is essentieel.’

Op dit moment draag ik bij aan het leren van 80.000 collega’s binnen Jumbo Supermarkten en La Place. De grote uitdaging is hier om vanuit één formule en cultuur leren persoonlijk en impactvol te maken.

 


Terug naar het overzicht